marți, 8 februarie 2011

Reteaua sociala MySpace, esecul lui Rupert Murdoch

In anul 2005 cand Murdoch a cumparat reteaua sociala MySpace, aceasta era in plina expansiune, nimeni nu s-ar fii gandit atunci ca s-ar putea ajunge aici intr-un timp atat de scurt. Dar aparitia Facebook-ului a facut senzatie in randul tinerilor. Dupa parerea mea, aparitia unei noi retele de socializare este principalul motiv pentru prabusirea MySpace-ului. Nimeni nu anticipa in 2005 ca va aparea un concurent de o asemenea putere, nici macar Rupert Murdoch, care a investit o suma imensa de bani cumparand reteau de socializare MySpace. Acum cota de piata a acesteia a scazut de 10 ori fata de valoarea la care a fost cumparata. Aceasta afacere este un adevarat esec pentru Murdoch. Eu unul, chiar nu vad cum ar putea salva aceasta afacere, ce ar putea face pentru a recastiga utilizatorii "vrajiti" de facebook.
Facebook-ul, in ultimul timp, este o adevarata manie chiar si la noi in tara, sunt multi utilizatori care isi petrec foarte mult timp pe cartea chipurilor.
Un lucru cert este acela ca lui Murdoch nu i-au iesit planurile asa cum isi dorea, el a preluat o afacere in plina expansiune si in numai 5 ani aceasta este in cadere libera. Eu sunt de parere ca ar trebui sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a-si diminua pe cat posibil pierdere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu