miercuri, 9 februarie 2011

Eficienta reclamelor in centrele comerciale

Centrele comerciale de tip ‚’mall’’ ofera multe posibilitati de petrecere a timpului liber.Pe langa magazine, mallurile sunt dotate cu cinematografe, restaurante, cafenele, locuri special amenajate pentru copii iar in perioada de iarna, si cu patinoare. Datorita acestor facilitati, mallurile sunt foarte frecventate de consumatori, mai ales in perioada de iarna. Evident, aceasta este o buna oportunitate pentru firme de a-si promova produsele prin bannere sau chiar prin demonstratii la care pot participa si consumatorii. In malluri se organizeaza o multime de concursuri sau concerte, de aceea este un loc extrem de atractiv pentru consumatori de mai multe categorii de varsta. Fata de bannerele puse la intamplare pe strada in diferite zone, cele din mall sunt cu siguranta mai vizualizate. Se pare ca si marcile de automobile prefera sa isi faca reclama in mall prin expunerea unui model de autovehicul, astfel, el va fi vizualizat de zeci de mii de persoane lunar.
In opinia mea, reclama din mall este foarte eficienta si ajunge direct la publicul tinta, spre exemplu o firma care isi promoveaza produsele prin Unirea Shopping Center va fi cunoscuta in toata tara deoarece se pare ca acest mall, care are sedii in toate marile orase este cel mai vizitat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu