miercuri, 9 februarie 2011

Despre reclamele online in 2015

Neal Mohan (vice presedinte Google) si Barry Salzman (Media managing director la Google) au prezentat 7 predictii despre afisarea reclamelor online in anul 2015:

1. 50% din reclamele online vor include filmulete video si vor fi platite intr-un sistem Cost-Per-View. Astazi, sunt uploadate pe Youtube 24 de ore de informatie video in fiecare minut.

2. 50% din reclamele targetate catre o audienta specifica se vor baza pe licitatia in timp real a costurilor.

3. Telefonul mobil va deveni dispozitivul numarul 1 de afisare a reclamelor.

4. Cinci noi masuratori vor aparea pentru a evalua campaniile online. Unele exista deja: ratele de angajament si interactiune in rich media, vizualizarile video, si impactul asupra cautarilor pe web. Altele pot include o analiza sentimentala pentru a masura influenta virala si tonul consumatorilor cu privire la un brand pe internet. Sau, masurarea traficului real din magazin prin tehnologia “geo-based”.

5. 75% din reclamele online vor avea conexiuni in retelele sociale. Pe termen lung, toate reclamele vor deveni sociale.

6. 50% din campaniile de brand vor folosi rich media in reclame. In ultimul an a fost inregistrata o crestere de 6% pe acest segment. Rich media este publicitatea online care se bazeaza pe interactivitate(mai mult decat un link) si/sau sunet si animatie, folosindu-se software plug in.

7. Industria reclamelor online va atinge cifra de 50 de miliarde


Tendinta este deci ca si atunci vom folosi retelele de socializare care acum sunt folosite de foarte multe companii atat sa se promoveze cat si pentru a comunica cu clienti sai, in 2015 dupa cum afirma cei doi vom folosi mai mult telefonul mobil pentru a viziona reclame, avand in vedere ca acum noua tehnologie in ceea ce priveste telefonia mobila a avansat foarte mult...putem naviga pe internet putem conumica prin 3G, cu siguranta vom folosi in continuare telefonul mobil pentru a ne informa cu privire la ultimele noutati ale marilor companii si pentru a urmarii noile reclame la produsele lansate. Cu ajutorul retelei de telefonie companiile pot alege sa trimita reclamele doar la numite persoane astfel pot folosi o segmenatre mai clara a clientilor sai.

In Romania Vodafone ofera companiilor de publicitate aceasta posibilitate, compania detine informatii despre venitul potential al utilizatorului, varsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat ceea ce faciliteaza segmentarea clientilor.

Sursa: http://www.endd.ro/category/de-ale-web-ului/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu