miercuri, 9 februarie 2011

10 modalităţi prin care Facebook şi Twitter te ajută să ai o afacere prosperă

Noul trend în materie de promovare a unui afaceri este realizarea publicității prin social media. Aceasta s-a dovedit a fi foarte utilă și consumatoare de resurse mai puține decât publicitatea clasică. Bineînțeles că o campanie în social media trebuie foarte bine gândită pentru a avea succes. Nu este de ajuns ca firmele să-și creeze un cont pe rețelele de socializare sau să-și posteze reclamele acolo, iar apoi să aștepte să crească vânzările sau clienții să interacționeze cu ei. Comunicarea este foarte importantă și clienții trebuie atrași prin diverse metode de care ei să fie pasionați.  

Sfaturile pe care autorul acestui articol le dă sunt foarte bune, ele reprezentând începutul unei promovări prin social media. Astfel primul și cel mai important lucru este autenticitatea. Fiecare firmă trebuie să vină cu ceva propriu, inovativ pentru că noile concepte sunt de cele mai multe ori cele care prind cel mai bine, cele care stârnesc curiozitatea și atrag consumatorii. 
Apoi urmează utilizarea tuturor aplicațiilor și funcțiilor pe care rețelele de socializare le pun la dispoziție: filmulețele, link-urile, tag-urile, butonul de ”like” – toate contribuie la atingerea succesului în social media. Prin intermediul acestora firma își poate promova produsele/serviciile și poate interacționa cu consumatorii/utilizatorii rețelei de socializare. Important este ca toate aceste aplicații să fie aibe impact, să atragă și să fie interactive pentru ca utilizatorii să ofere un feedback, foarte important pentru o companie.

Promovarea unei companii se poate realiza nu numai pe un singur canal. Chiar din contră, se recomandă utilizarea mai multor rețele de socializare pentru ca promovarea să fie mai intensă și să aibe un impact mai mare. Singura problemă care apare aici este gestionarea acestor conturi deoarece pentru a avea succes în social media trebuie să interacționezi zilnic cu utilizatorii. Astfel că răspunsul imediat și postarea zilnică de mesaje este de importanță vitală pentru promovarea în acest mediu. 

În concluzie promovarea prin social media este noua formă de publicitate la care tot mai multe firme aderă. De pe siteul oficial, companiile fac trimiteri către paginile proprii create pe rețelele de socializare. Toate acestea ne spun un singur lucru – acest tip de publicitate chiar are impact și este eficient. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu