miercuri, 9 februarie 2011

Lupta pentru piata reclamelor pe mobil

Piata reclamelor pe mobil nu este inca destul de dezvoltata deoarece companiile de telefonie mobila inca nu dezvaluie numerele de telefon si datele personale ale abonatilor , asadar ar trebui inventata o modalitate de trimitere a mesajelor prin alte modalitati decat cea prin companie de telefonie.
Se pare ca Google si Apple fac cercetari si eforturi sa gaseasca o modalitate sa dezvolte aceasta modalitate de a promova produsele prin intermediul telefoanelor mobile deoarece este o oportunitate foarte buna de a ajunge la un numar cat mai mare de consumatori, la urma urmei, majoritatea persoanelor detin un telefon mobil.
Apple a reusit intr-un anume fel sa faca reclama la Nike, pe iphone 4 exista o aplicatie care calculeaza ‘heartrate-ul’ prin simpla atingere a iphone-ului si printr-un senzor de miscare. Sunt sigura ca, asa cum este aceasta aplicatie companiile vor investi in crearea de noi aplicatii care pot fi sustinute de revolutionarul iPhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu