Piata reclamelor pe mobil nu este inca destul de dezvoltata deoarece companiile de telefonie mobila inca nu dezvaluie numerele de telefon si datele personale ale abonatilor , asadar ar trebui inventata o modalitate de trimitere a mesajelor prin alte modalitati decat cea prin companie de telefonie.
Se pare ca Google si Apple fac cercetari si eforturi sa gaseasca o modalitate sa dezvolte aceasta modalitate de a promova produsele prin intermediul telefoanelor mobile deoarece este o oportunitate foarte buna de a ajunge la un numar cat mai mare de consumatori, la urma urmei, majoritatea persoanelor detin un telefon mobil.
Apple a reusit intr-un anume fel sa faca reclama la Nike, pe iphone 4 exista o aplicatie care calculeaza ‘heartrate-ul’ prin simpla atingere a iphone-ului si printr-un senzor de miscare. Sunt sigura ca, asa cum este aceasta aplicatie companiile vor investi in crearea de noi aplicatii care pot fi sustinute de revolutionarul iPhone
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu