miercuri, 9 februarie 2011

Revista blogurilor de business

In ceea ce priveste pretul produselor alimentare de pe rafturile magazinelor, BusinessDay.ro face o comparatie intre Romania si UE. Asftel se observa ca in Romania, multe dintre produsele alimentare se vind la preturi comparabile cu cele din tarile vestice, desi salariile sunt mult mai mici.

Riscograma.ro arata motivul pentru care iubim noi profiturile, ne prezinta mecanismele atingerii bunastarii, dar si sacrificiile ce apar pe parcurs.

Pagina de Media ne arata ca in Romania, patru companii se bat pentru masurarea audientei TV. In prezent, audienta este masurata de GfK Romania.

Cele patru companii care au confirmat că vor trimite oferte au experiență în cercetare la nivel internațional. Aceste companii sunt Nielsen Company (fostul AGB), GfK, Kantar Media si MediaResearch. Aceste oferte vor fi analizate de o comisie din care fac parte reprezentați ai posturilor de televiziune, ai agențiilor de publicitate și ai Consiliului Național al AudiovizualuluiCNA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu