marți, 8 februarie 2011

Sony NGP



Următorul pas după PSP, produsul Sony pe numele său NGP reprezintă lansarea inspirată a unui produs care poate garanta succesul Sony în domeniu. Având concurenţă doar prin prizma produselor Nintendo, Sony poate deveni uşor lider pe piaţă, experienţă fericită din cazul PSP fiind teoretic de ajuns pentru a garanta succesul în cazul de faţă. Consider că într-un moment în care SmartPhoneurile evoluează tot mai mult, şi jocurile video capătă o dinamică superioară pe platforme precum I-Pad, o companie cu tradiţie ca Sony trebuie să poată oferi un produs superior. Prin această superioritate, eu înţeleg dezvoltarea unor resurse care să permită rularea pe platforma Sony a unor jocuri net superioare celor de pe telefoanele mobile sau de pe platforme gen I-Pad, pentru a demonstra clar consumatorilor că firmele specializate şi cu tradiţie în domeniu sunt cele capabile să ofere cea mai bună experienţă de joc fanilor acestor genuri.

Mai mult, prin calitatea oferită prin produsul PlayStation 3, Sony trebuie să demonstreze în continuare că oferă produsele de cea mai înaltă calitate de pe piaţă, fie că vorbim de gadgeturi de buzunar sau de console în toată regula. Am fost fan Sony dintotdeauna, aşa că voi da credit în continuare produselor oferite de compania japoneză. După cum se poate observa şi din articol, nu sunt motive pentru care să nu considerăm măcar interesant noul produs. Cu siguranţă că din punct de vedere tehnologic acesta permite foarte mult, însă barometrul real va fi şi de această dată experienţa de joc. Deşi rămân în continuare fan al consolelor clasice, consider că în viitor importanţa consolelor portabile va creşte, deoarece într-o lume aflată tot mai mult în mişcare, utilitatea lor se va dovedi tot mai mare. Sper ca şi în acest caz, al dezvoltării lor continue, Sony să ofere pe piaţă produsele care să domine, aşa cum reuşeste acum. Sunt convins că şi Nintendo va răspunde în faţa NGPului cu un produs nou, şi prin urmare, cele două companii japoneze vor reuşi să domine piaţa în faţa produselor cât de cât similare oferite pe alte platforme, în momentul actual, în special de Apple. O dominare şi a acestei pieţe de către brandul american, ar însemna că într-adevăr acest deceniu poate sta sub amprenta logoului în formă de măr, pentru că Apple este tot mai aproape de monopol pe fiecare piaţă nouă pe care intră. Atâta timp însă cât Sony şi Microsoft sunt dispuse să nu renunţă la luptă, sunt convins că noi, consumatorii, vom avea tot mai mult de câştigat.

PS Am adăugat acest articol, deoarece am mai identificat încă un articol cu subiect comun cu unul ales şi de către mine. Nu am şters cele două articole postate de mine şi care au un subiect comun cu ce au apucat să posteze cele două colege înaintea mea, în ideea că dacă doriţi, puteţi citi şi opinia mea, referitoare la subiectul respectiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu