miercuri, 9 februarie 2011

suntem prea obsedati de facebook- vezi pana unde a ajuns dependenta





Am observat ca in ultimul timp tot mai multe persoane isi creaza un cont pe facebook, ajungand ca 1 din 13 milioane de pe pamant sa detina un astfel de cont. In urma unor studii facute de cei de la onlineschools.org am aflat ca la inceputul lui 2011 faceboo-ul numara 500.000.000.de utilizatori iar in fiecare zi o persoana din 26 este legata pe facebook.
48% din utilizatori au varsta cuprinsa intre 18-34 de ani si intra pe facebook de indata ce se trezesc iar 28% din acestia isi verifica contul de pe smartphone-uri chiar inainte de a sa da jos din pat
30% din persoanele care utilizeaza facebook-ul au peste 35 de ani si 57% din utilizatori discuta cu prietenii online mai mult decat in viata reala.
Nici la capitolul fotografii nu sta rau : 2.7 milioane fotografi sunt incarcate la fiecare 20 de minute, iar in weekend-ul de dupa revelion au fost incarcate un numar record de fotografii- 750 de milioane.
De asemenea “facebook” este in top 5 ai celor mai cautati termeni pe Google pentru anul 2010.
In urma acestui studiu am ajuns la concluzia ca facebook-ul creaza dependenta, fiind ca si un drog. Utilizatorii sunt obsedati de folosirea acestei platforme de socializare. Din punctul meu de vedere un cont pe facebook ocupa prea mult timp din viata unor utilizatori, timp care ar putea fii folosit pentru a socializa in viata reala cu prieteni adevarati.In urma acestui studiu am ajuns la concluzia ca facebook-ul creaza dependenta, fiind ca si un drog. Utilizatorii sunt obsedati de folosirea acestei platforme de socializare. Din punctul meu de vedere un cont pe facebook ocupa prea mult timp din viata unor utilizatori, timp care ar putea fii folosit pentru a socializa in viata reala cu prieteni adevarati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu