miercuri, 9 februarie 2011

Top 10 strategii de marketing online în 2010

Marketingul online poate să convingă mai mulți utilizatori să viziteze site-ul companiei, crescând vânzările și consolidând imaginea brandului. Experimentând strategiile și tehnicile specifice promovării pe Internet, pot fi îmbunătățite obiectivele de marketing, pe baza publicității prin bannere, generării traficului online, poziționării conținutului, și în general, pe tot ce ține de atragerea interesului utilizatorului.
Una din cele mai eficiente strategii de marketing online este pay-per-click (PPC), ce oferă ca avantaj abordarea țintă a publicului, rezultate rapide și măsurabile și eficientizarea bugetului de promovare. Aceasta combinată cu optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) conferă un plus de vizibilitate și credibilitate. O atenție sporită în marketingul online trebuie acordată cuvintelor cheie, care pot face diferența în topul căutărilor. Un mesaj bine gândit poate aduce mai multe clickuri, inclusiv mai mulți utilizatori. Astfel încât să atragă potențialii clienți, acesta trebuie să ofere informații corecte și avantaje imediate. Dacă aceste condiții sunt respectate, este posibilă fidelizarea vizitatorilor.
Alte strategii utilizate includ bloggingul, rețelele sociale Twitter, Facebook, LinkedIn, video marketingul, PR-ul online, link buildingul, e-mail marketingul și web designul. Toate acestea au ca obiectiv principal comunicarea cu consumatorii, în încercarea atragerii acestora și construirii unei imagini de încredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu