La momentul actual, pentru ca o firmă să își desfăsoare activitatea în condiții de maximizare a beneficiilor, atât pentru aceasta, cât și pentru clienți, trebuie să aibă în vedere implementarea unei strategii de marketing care să se bazeze pe o promovare intensă utilizând diverse medii. Astfel, pentru atingerea unui grad ridicat de recunoaștere globală a brandului, o firmă trebuie să se axeze pe avantajele pe care le oferă fiecare mediu și să se adapteze la schimbările survenite în stilul de viață și preferințele consumatorilor. Întrucât oamenii au devenit din ce în ce mai conectați la lumea virtuală și încearcă să integreze webul în viețile lor, s-au dezvoltat noi forme de promovare. Ca urmare, în ultimul deceniu, Internetul a devenit al patrulea mediu de comunicare, pe lângă Tv, radio și print.
Promovarea online are o putere extraordinară de comunicare. Orice companie axată pe construcția brandului și creșterea vânzărilor ar trebui să utilizeze această strategie. Existența unui site web nu garantează convingerea potențialilor clienți din întreaga lume de a vizita site-ul sau de a cumpăra respectivele produse sau servicii. Există miliarde de site-uri web, iar concurența va fi mereu acolo. Faptul că, la nivel global, sute de milioane de persoane accesează internetul, iar la nivelul României, peste 7 milioane accesează internetul lunar, 72% din utilizatori căutând informații din domeniul lor de activitate și citind știri online, ar trebui să constituie motive suficient de convingătoare pentru o firmă să se promoveze online. Având posibilitatea utilizării unei game largi de tehnici: prezența pe rețelele sociale, articole, bannere imagine sau text, reclama contextuală sau anunțuri plătite pe Google, promovare online devine cea mai avantajoasă metodă de a face cunoscut un brand. Comparată cu celelalte medii de promovare, aceasta oferă metode clare de măsurare a rezultatelor, permițând optimizarea campaniilor de promovare în timp real, eliminând pierderile care pot apărea, toate acestea la costuri mult mai reduse față de alte forme de promovare. Pe lângă avantajele enumerate, se mai pot evidenția următoarele: acoperire extinsă a pieței, feedback, interactivitate, abordare țintă a consumatorilor, publicitate actualizată.
Pe baza acestor aspecte, pot afirma că promovarea online are un rol definit în strategia de marketing a unei companii, și că oferă numeroase avantaje ce susțin atingerea obiectului de maximizare a rezultatelor, prin atragerea și menținerea unui număr cât mai mare de clienți.
Sursă articol : http://www.limonade.ro/analize
Promovarea online are o putere extraordinară de comunicare. Orice companie axată pe construcția brandului și creșterea vânzărilor ar trebui să utilizeze această strategie. Existența unui site web nu garantează convingerea potențialilor clienți din întreaga lume de a vizita site-ul sau de a cumpăra respectivele produse sau servicii. Există miliarde de site-uri web, iar concurența va fi mereu acolo. Faptul că, la nivel global, sute de milioane de persoane accesează internetul, iar la nivelul României, peste 7 milioane accesează internetul lunar, 72% din utilizatori căutând informații din domeniul lor de activitate și citind știri online, ar trebui să constituie motive suficient de convingătoare pentru o firmă să se promoveze online. Având posibilitatea utilizării unei game largi de tehnici: prezența pe rețelele sociale, articole, bannere imagine sau text, reclama contextuală sau anunțuri plătite pe Google, promovare online devine cea mai avantajoasă metodă de a face cunoscut un brand. Comparată cu celelalte medii de promovare, aceasta oferă metode clare de măsurare a rezultatelor, permițând optimizarea campaniilor de promovare în timp real, eliminând pierderile care pot apărea, toate acestea la costuri mult mai reduse față de alte forme de promovare. Pe lângă avantajele enumerate, se mai pot evidenția următoarele: acoperire extinsă a pieței, feedback, interactivitate, abordare țintă a consumatorilor, publicitate actualizată.
Pe baza acestor aspecte, pot afirma că promovarea online are un rol definit în strategia de marketing a unei companii, și că oferă numeroase avantaje ce susțin atingerea obiectului de maximizare a rezultatelor, prin atragerea și menținerea unui număr cât mai mare de clienți.
Sursă articol : http://www.limonade.ro/analize
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu