miercuri, 9 februarie 2011

Cum sa fi in pas cu moda in marketingul online?

Marketing-ul devine o activitate din ce in ce mai importanta pentru orice companie, indiferent de dimensiunea ei. Datorita pietei extinse globale, cumparatorilor care vor sa fie din ce in ce mai informati, necesitatea vizibilitatii pentru o firma este maxima.

Marketing si promovare se poate realiza pe multe cai: atat prin acte de PR cat si prin mass - media. Calea cea mai uzitata si la indemana in ultima perioada a devenit platforma de internet si marketingul online.

Parerea mea este ca aceasta modalitate de promovare, pe langa faptul ca este si printre cele mai putin costisitoare, atinge un numar mare de public si aduce cai noi si inovative de a ajunge la publicul tinta.

Prin Google Places,dezvoltatorii de restaurante sau alte localuri pot marca locatia localului lor, astfel fiind mult mai usor de gasit de catre potentialii clienti, care nu cunosc locatia exacta.

Companiile de asemenea pot utiliza social media marketing-ul. Site-urile de socializare sunt foarte populare in zilele noastre, iar aparitia pe un asftel de site creste vizibilitatea unei firme.

De asemenea o cale foarte utila de a face promovare este creearea unei baza de date cu adresele de mail si numerele de telefon al potentialilor clienti si utilizarea acestora pentru trimiterea diverselor materiale publicitare.

Consider ca aceste metode de promovare reprezinta viitorul in acest domeniu, avand in vedere cresterea utilizatorilor de internet, al telefoanelor mobile si al site-urilor de socializare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu